본문 바로가기

영어시험

[오픽모음] 장보기 Grocery Shopping

728x90
반응형
SMALL

장보기 Grocery Shopping

 

I went grocery shopping yesterday. It was crowded because it was Saturday. I felt exhausted because there were too many people in the store. I was standing in line to pay for the groceries. Going grocery shopping on weekends is my least favorite thing. It is frustrating to wait in a long line. It took me an hour just to purchase a few necessities.

 

 

 

나는 어제 장을 보러 갔어요. 오늘은 토요일이라 사람이 많았어요. 가게에 사람이 너무 많아서 피곤했어요. 나는 식료품 값을 지불하기 위해 줄을 서 있었다. 주말에 장을 보러 가는 것은 내가 가장 싫어하는 일이야. 길게 줄을 서서 기다리는 것은 답답한 일입니다. 몇 가지 필수품을 사는 데만 한 시간이 걸렸습니다.

 

 

728x90
반응형
LIST