본문 바로가기

영어시험

[오픽모음] 글쓰기 Writing

728x90
반응형
SMALL

DAY 04 글쓰기 Writing

 

I returned home after grocery shopping. I felt exhausted, so I wanted to have some quiet time alone. My hobby is writing. I used to read a lot when I was young. As I grew up, I started to prefer writing. It is also a good way to kill some time. I write for about three hours once a week. Writing makes me feel comfortable. When I write, it releases my stress. I sometimes write while listening to music. My goal is to publish a book in the future.

 

나는 장을 보고 집에 왔다. 나는 피곤해서 혼자 조용한 시간을 보내고 싶었어. 제 취미는 글쓰기입니다. 나는 어렸을 때 책을 많이 읽곤 했다. 나는 자라면서 글쓰기를 선호하기 시작했다. 그것은 또한 시간을 때우는 좋은 방법입니다. 나는 일주일에 한 번 세 시간 정도 글을 쓴다. 글을 쓰는 것은 나를 편안하게 만듭니다. 글을 쓰면 스트레스가 풀려요. 나는 가끔 음악을 들으면서 글을 쓴다. 내 목표는 미래에 책을 출판하는 것이다.

 

 

 

728x90
반응형
LIST